2011年4月21日 星期四

Fantastic Four

上期講過,唔同人有唔同談判Style,而Style呢樣野唔係話改就改。有不少讀者email 問我究竟什麽才是談判的Style ,有見及此,小弟訪問了以下4位朋友,問問他們談判的Style , 希望可以為大家解答問題。

1.  吳書德先生 (Mr. Must Win Ng) :“問我?話比你聼,你咪好着數?唉。。好了。。你比$1000 我,我講3 Style比你聼嘞。乜話?$500? 甘你即係要我輸錢啦?友情價?一單還一單阿大哥,friend都係甘話!

2.   林善小姐 (Ms. Easy Lam): “話比你聼都得,你請我吃一餐福臨門啦。太貴?稻香啦?都係太貴?大家樂得唔得啊?友情價?好啦好啦..Mok?”

3.  司徒閃開先生 (Mr. No Fight Seeto): “話比你聼? 請問。。你。。, 都係無野啦。不如你send email 同我講啦,或者同 我個代表都得。。我而加唔得閒, 閃先。。

4.  多多點子小姐 (Ms. Ishikawa Problem Solving): “話比你聼? 點解你想知? 如果你唔想比錢,有什麽其他方法你會接受呢?我提議。。。

以上4 位朋友雖然比較extreme,但他們其實代表了4 種最常見的個人風格, 那就是 1好競爭型(2)妥協型 3)避免衝突型 4)解決問題型。 每一種風格都有他們的good and bad,風格也可以Mix&Match 根據經驗,好競爭型的朋友天生在談判桌上有advantage 但也是最容易變成“非洲和尚”的一個。所以, 大家找到自己Style 之後,一定要小心發揮,一切以大局爲重。

請問各位,你是屬於什麽型呢?


21 April 2011
“Every Monday and Thursday”
Beesforce創業秘書王 (www.beesforce.blogspot.com)
Facebook:www.facebook.com/Beesforce
Facebook:www.facebook.com/party7.com.hk

1 則留言:

  1. 樓主寫得好。。。 我是司徒閃開類型。。實在不能跟人吵架。。

    回覆刪除