2011年2月10日 星期四

扮野, 晤做自己

今年Annual Party要扮野,老闆又唔准我地HEA。。。。你覺得我應該扮D mud leh?” Sandra 邊飲著STARBUCKS 邊問。

心唸:你甘正。。著小D 一定交足貨啦。。

“Annual Party lee 家野,我最有心得, 放心,我幫你搞掂巨。我一副專家的口吻 囘答Sandra拿,星期三打邊爐,比條好橋你,包你全公司and your boss都會非常impressed

真的?好啊好啊!甘星期三見啦,我請你!Sandra好似執到寳甘。。。

一回到家,立即上網,search “party”, “party costumes”, “派對服飾”呢D keywords。大鑊!點解香港無任何site geh? Yahoo bid, 都係一D很零碎的產品!即刻打去 “Best Friend” 鬼仔東求救。

“Yo bro what’s up?” 鬼仔東 rap 住問。

“邊度有Party Costume 買?我幫個friend 問。

“Central 同旺角好似有,不過好麻煩。。又多人。。


一支箭沖落mk,哇!D 甘既野都要買$300?仲要買假髮。。可能是year end, annual party 特別多,見到超多OL + 洋人 場面壯觀。 上去幫Sandra 睇下。。。根本逼唔入去。。

一行出鋪頭, 見到“頂租”二字。突然想到,不如。。。。


下回代續

10 February 2011
創業秘書王

2 則留言:

  1. 咁好死幫條女? 又唔係你公司搞annual party. 人為財死, 仔為女亡...細路, 色字頭上一把刀. 千萬不要為了討好一個女人而去創什麼業.

    回覆刪除
  2. 有商機,有商機!! 創業秘書王萬歲!

    回覆刪除