2011年2月21日 星期一

唔好意思,請問你有無5 分鐘時間?”

我相信如果問在下各位, 你的Product將會為目標顧客帶來什麽benefit (benefit, 不是feature),大家心裏都有一個理想答案吧(香D? D D )。

有做開投資公司的friend同我講,他們根本不想聽到你個所謂的IDEA, 他們最 想聼的,應該是:

1.       目標顧客的難處and D野是否可以幫他們解決
2.       有任何證據你D客會買你D

以上兩題其實非常難答, 有如NOWTV “第二題。

小弟愚見- 在這裡的重點還是“條魚”instead of  魚餌”。 在有限資源下(即係無錢),究竟點樣先可以多了解條魚?

做問卷!

Product 及價錢 print 出來 (或email, 給(1Friends and Family, 2)他們的朋友, (3)三姑六婆  and4)你的目標客戶看,問他們會不會買,貴不貴, MUD 意見。 我知道很多人都miss 了這一步,包括我在内,主要原因是因爲懶,覺得自己有眼光,  見到”competitor” mud 就唸 哇,甘都賣得,我賣的平D, 加多D 野係個餐牌度, 一定OK Mei Wen Ti 啦!

如果真的不用evidence backup,你估Cable 大大聲講 係有綫電視落廣告,目標觀衆係嗮度!又有無人show 呢?

高手Stanley 教了我一個最潮的market research 方法- 就是用Facebook

先將自己的Business Idea 裏面的一些重要assumptions 寫出來 e.g. “我認爲很多香港打工仔都想創業。” OR “我認爲很多香港打工仔都超憎返工)。然後把 這些assumption 變成能夠吸引網友 “Click落去的廣告 e.g. “打工仔齊創業?or “打工仔十大唔想返工理由)。通過Facebook 的賣廣告system (Click 唔收錢!) 把廣告放到目標觀衆的Page 上(例如:香港人,18-40 嵗),然後等待Feedback – 你就會用一個很低的價錢對一個很大,很集中的market 做了一個Market Research 透過不斷調整 Assumptions,重復做這個  動作,你就會對你的 market 越來越了解。 條魚就會有更多機會上釣!

寫完今篇, 以後如果有人(不止是美女)找我做問卷, 我唸我都會給她5 分鐘。


21 February 2011

創業秘書王

沒有留言:

張貼留言